Trött..

På att plugga och för att jag var vaken till 02.00 inatt och kollade på Sverige. Glad att jag gjorde det med för Sverige vann ju mot Finland. Nu ser jag på extreme home makeover, kan verkligen inte titta på det utan att böla. Varje gång!

Till frukost idag har jag ätit omelett med ost och pastrami. Den var inte god, jag hade en stark ost och pastramin gav även den mycket smak. Det blev för starkt om det nu kan blir det. Men mätt blev jag och det håller sig förhoppningsvis i sig ett par timmar. Idag skulle jag egentligen plugga, men jag är trött. Jag orkar inte!!! På måndag börjar jag jobba, fattar ni? 3½ år med plugg och nu ska jag börja jobba:S Jag är nervös, hur det ska det gå?

Senare idag blir det step up på gymmet, nu ska här brännas fett. =)



Heejjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback