Tacomys

Sitter och planerar inför kvällen, tror de blir tacomat. Lättare med lchf om jag äter mat på kvällen, iaf på fredag och lördagen tror jag. Då kommer jag ifrån de där chips, godismaten :p Hitta ett recept på tacobröd på en sida som är gjord på ägg fiberhusk och grädde. Så får vi se om de är snarlikt =)

Nahee annars då? Lördag som det är och allt. Trist! Jag hatar att sitta hemma en hel helg, är så otroligt rastlös av mig. Hade gärna sett att någon vän hade fest eller bjöd hem oss på mat ibland. De brukar oftast vara vi som gör det eller nae, jämt typ.. Så vänner, bjud hem oss? vi dör på att bara se varandra på helgerna. Jag umgås gärna med er med ;) Ska man behöva flytta till New york för att få leva så? Hoppas inte de. På tal om New York kanske sex and the city maraton ikväll vore något? Risken är väll att jag kommer få sitta hemma själv och titta på det. Nae bara massa blaj kände jag:P




Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback