Julen ska ut...

Suck, hade jag skrivit en bit så försvann det. Ja, bara att börja om. Jag vill ha ut julen nu, inte så lätt när man älskar julen som jag gör och har aldeles för mycket saker. Jag samlar på tomtar, mycket att damma blir det, men nu har jag tröttnat. Vill ha vår, fast det inte ens varit vinter än:P Det gör mig inget, vill bara ha snö under julen, nu kan det vara. Julgranen vill jag ha ut med, den är ju såå tråkig nu. VI köpte en kungsgran, den finaste gran jag någonsin har haft men den har inte tagit upp vattnet:S Den har för tjock rot så nu hänger den och slokar och de små platskulorna i botten ligger på marken. =( Ut med den!



Vår gran när den var fin =/

Idag ska jag in till Norrköping för lite ärenden, bland annat lämna tillbaka en bok som skulle varit inne i förrgår, den får jag betala på och mycket oxå de är så dyrt i Norrköping om man glömmer att lämna in böcker. Sen ska jag till systemet och köpa en present till min morfar som har fyllt 80! år. Sen ska jag möta upp min farmor och mina kusiner Maja och Sara och gå på bio. Den här filmen ska vi se:




Har tittat på trailern, sådär tycker jag efter den men den kanske är bättre i verkligheten sen. Finns en massa filmer som jag vill se på bio nu som bland annat: Svensson svensson, Sällskapsresan den sista, Hamilton och såklart Twilight. Men de blir en annan gång jag ser de filmerna =) Jobbiga blir att sitta inne i en biosalong och höra allt godis och chipsätande. Hm, funderar på att ta med mig två bitar mörk choklad i en bytta och äta milimeter lite hela tiden:P Mörk choklad får jag ju äta och jag har inte fuskat någonting än så länge. Skönt att inte träna idag heller, känner mig lite slö än så länge. Orken finns inte där, jag har läst att orken kan försvinna första veckan av lchf och det stämmer nog in på mig iaf. Har ju inte gjort något vettigt. Nu ska jag läsa min uppsats för att hitta slarvfel och liknande..



Hello!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback