Bläää

För mat, så har jag känt idag iaf. Har inte varit hungrig överhuvudtaget. Vet inte om det är normalt eller om det är ovanligt när man börjar käka lchf. Jag har nästa fått tvinga i mig mat och lämnat både på morgonen och lunchen. Det är säkert bra, på något konstigt sätt:P

Har varit nere på nya gymmet och tränat step up, helt slut! Känns att jag har latat mig det sisa halvåret, men det är slut på det nu. Jag vägde mig inne i omklädningsrummet, och jag hoppas vågjäveln är trasig för det gör mig djupt deprimerad att se den där siffran:P Fan! Men de kanske borde sporra mig ännu mer att köra den här skiten just nu, men jag blir bara depp. Får väll vara de ett par timmar så känns det bättre om ett tag, hoppas jag. För nu jävlar ger jag mig aldrig!

Ser att det är många som läser mina tankar, det blir mkt viktsnack nu framöver:P Ni kanske också har lagt nya nyårslöften som ni ska hålla. Det här är inte bara ett nyårslöfte för mig, det här är mitt liv. Fungerar inte det här, är det bara att lägga sig under kniven som Katrin hade sagt:p Jag har lovat att hålla de här nu i två månader nu, jag ska det. Vi ska till rhodos i början av maj och då ska jag vara på väg mot att bli snygg igen =)


Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback