Styrketräning och jul

Idag efter praktiken blev de stryketräning för hela slanten. Den här gången kände jag att jag orkade betydligt mer än sist, så det betyder ju att jag gör framsteg eller? Även om GI inte var superstrikt i helgen får vi hoppas på framsteg. Nu kör vi på onsdag igen, måste hålla igång tempot.

Sitter och tittar på en massa julsidor. Visste ni att Blossas årgångsglögg blev ARABICA:


Arabica, alltså kaffe. Tyvärr inte något som jag är förtjust i =/ Förra året var de saffran, en hel klar Hanna favvo. Hade hoppats på äpple och kanel eller något annat smarrigt men det lär säkert komma. Har ni några bra julbloggar eller sidor ni tittar in i nu när de inte är så långt kvar till jul? Bara ett par månader ju, massa månader med pyssel på hög nivå. Kan tipsa om att panduro har 70% på en massa varor =)


Hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback