Stress och pengar

Idag har allting gått iet känns det som. Först praktik, sedan hem och träna direkt med Zara på gymmet(vi är bäst) sedan hämta pappa upp mig iväg och köpa färg till taket och lite som ska fixas i helgen, efter det hem ut med sigge,. Sen var klockan bara 8 eller något. Hela dagen har gått och jag är helt slut. Skulle kunnat somna nu vid 9 men då andreas är iväg på träning så väntar jag på honom. Så är de, skulle behöva sova på lördag och söndag men de lär de väll inte bli så mycket tid till:P

Ser på Svenska Miljonärer, helt overkligen program iaf från min synvinkel. "Du får 10 procent omdu hittar den andra tavlan och tavlan är värd 100 miljoner ungefär" Jamen okej vi gör så här, om du åker iväg och handlar bullar då så får du 10 %. De låter ju helt sjukt. Aja, de verkar ju ha tjänat sina pengar på fair sett, så de är väll bara att se till att börja jobba mig uppåt som förskollärare då:p Undrar om jag kommer tjäna de summorna då? Vi kan ju alltid hoppas. Annars hoppas jag på min A, som pluggar just nu.

Naee gud vad jag svamlar idag, inget akademiskt språk här inte. Skyller på att jag är trött!



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback