Packa kartonger och regn

Det har varit en härlig helg. En härlig och rolig helg. Så som det ska kännas när helgen nästan är slut. =/ fredags drog vi ut på båt, jag och mina tre vänner (tänk er karaktärerna i sex and the city). Undrar vem som är vem av oss. Jag vill vara carrie tror jag, men jag tror knappast att det är så. Strunt samma!
God mat och mycket dans, och skratt.. Nu har jag skrattat för ett tag känner jag. Hemma vid 8 igår, då väntade min A med tacos hemma. Mys! Det behövdes, känns inte som vi har setts i veckan med alla måsten som har behövts göras.

Nu har vi äntligen bestämt tapeter iaf, vi har hittat några fina romantiska tapeter från intrade som jag tror på. Sedan så har vi även fått en stor hylla typ av min mormor i gammal hederlig furu. Det ska målas såklart! Blir de inge bra hemma hos mig säljer jag den. Eventuellt! Fast vill nog egentligen ha den kvar.


www.intrade.se

Den här härliga lila tapeten i sovrummet tror jag på. Älskar lila, både jag och A.

Andreas har åkt upp med våra julkartonger, de första kartongerna. De är ju bara 2 veckor kvar innan vi flyttar. Panik! Så nu är det tempo när vi packar kan jag lova. De gör ju inte så mycket dock när de är trist väder ute. Fast jag kan gilla att det regnar, det gör mig lugn och harmonisk. Gi har inte gått lika bra i helgen, kommer inte gå bra idag heller med tanke på att godiset och ostbågarna är kvar. Jag kör imorn igen, jag lovar!



Tjoo

Kommentarer
Maria skrev:

Haha ja Sex and the city slog mig också - särskilt vid middagen :-) ja frågan är vem som är vem... klart du kan vara Carrie :-) Kramkram

2011-09-11 @ 17:13:46
Hanna skrev:

Ja okej då är jag carrie, vem vill du vara? ;)

2011-09-11 @ 17:16:16
Maria skrev:

Haha... vet inte, vilka tänker du passar de andra två då? :-)

2011-09-12 @ 23:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback