Ostchips och tapeter

Just nu sitter jag och tittar på fotbollen, inte så rolig match så jag kan lika gärna passa på att skriva lite här. Nu när man ser på fotboll hör de till att man ska ha något gott till. Fotboll= lyxmat. För ett par dagar sedan ville jag testa att göra chips av ost, så gott de är! Speciellt när de legat ett par dagar och fått lite sprödare konsistens. De är så lätta att göra med. Köp bara en påse riven ost, ös ut i små högar på bakplåtspapper och sedan in i ugnen i ca 10 min. Håll lite koll på dem så de inte bränns. När jag precis hade gjort dem var de inte så goda, men som sagt ett par dagar senare smakar de superbra =)


Idag när jag kom hem från praktiken åkte vi direkt för att kolla på nya tapeter. Det är ju en djungel!! Herregud, vi stod där 1 timme men inte blev jag något klokare för de. Vet ju på ett ungefär hur jag vill att tapeterna ska se ut, men de fanns inga sådana (eller så hittade jag inte dem). De var många tapeter som hade lite struktur på sig, så de såg mer levande ut antar jag men de tyckte jag var jätte konstigt. Såg så stort ut på nått sätt, nae så vill jag inte ha de. Ja får leta vidare, vi måste ju börja så fort som dock.. :S



Tjing!

Kommentarer
Milla skrev:

Känner igen det där med tapeter... Vi letade oss halvt fördärvade när vi skulle tapetsera om hallen här hemma. Sen lyckades jag hitta den dyraste tapeten i affären och den ville jag givetvis ha! :-P Snart är det dags igen, men denna gång blir det inget svårt att välja då vi ska ha vanliga enkla vita tapeter. :-)



Hoppas att ni hittar några ni tycker om snart.

Kram

2011-09-07 @ 16:08:03
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Hanna skrev:

Vet, de finns ju en hel del:P Letar lite på internet nu, har ju inte så mycket tid på mig att välja heller:S Kram

2011-09-07 @ 21:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback