Internet och värme!

Har fortfarande inget internet utan vi har köpt ett abonnemang på comviq för en vecka. Men det är rätt segt så det tar lite tid innan jag kommer in på sidan men nu hade jag tid att skriva lite till er =)
Jag har ju praktik som ni vet, super roligt är det och jag trivs mycket bra på förskolan, synd att jag inte kan få jobba där framöver =( Men! Jag ska på intervju den 12 oktober på en förskola i Norrköping. Spännande! Vi får se hur det går, men det känns roligt att gå på lite intervjuer. Den här intervjun ska ske med rektorn, förskolechef och en från facket så jag antar att jag kommer känna mig lite utittad:P bara att stå ut!
´
Imorgon slutar jag redan klockan 14.00 så då tar vi och far till Ikea och netonet. Känner att vi behöver lite nya grejer till hemmet. Jag och Zara har även bokat in en resa till Ullared om två veckor, men kläder kan man aldrig få för mycket av =) Just nu sitter jag och kollar in tvapparater. Känner att jag skulle vilja ha en ny tv. Den vi har är enbart 32 och är alldeles för liten tycker jag. Nae nu måste jag sova för att orka upp på sista praktikdagen för den här veckan:)
 


Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback