IKEA och vänner

Nu är vi hemma efter vår tripp till IKEA. Vet inte om vi hittade allt som vi skulle köpa men det räckte och blev över, resten får jag väll köpa i Ullared. Allmänt trött och irriterad, tittat på idol och de var ju så himla bra. Idolerna är bra iår, rätt personer som gick vidare med tycker jag. Det ska bli spännande att följa framöver. Imorgon ska jag fixa iordning här hemma, det ska bara  bli klart. Är så trött på att leta efter mina kläder i svarta sopsäckar:S

Sedan blir jag lite less med. Känns som att jag har världens finaste lägenhet i världens tråkigaste by. Var är ni? Kan lika gärna flytta långt härifrån till mitt 1920-tals hus istället...





tjing

Kommentarer
Maria skrev:

Du får bjuda på lite fika :-)

2011-10-03 @ 23:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback