I wish nothing but the best..

Sitter och lyssnar på Adele, en riktig härlig röst. Lyssnar mycket på henne nu på senare tid. Someone like you är en riktigt fin låt. Om jag bara hade haft hennes röst :) Får vara nöjd med den jag har. Skulle gärna vilja börja i någon kör eller så, men det får väll bli när jag lyckats övertala Maria:P

Idag när jag kom hem från praktiken åkte vi direkt upp till lägenheten och mätte de två sovrummen så åker jag och min far upp imorgon och fixar tapeter och färg. Vet dock inte vilken färg jag vill ha i de rummet där vi ska ha en massa skräp, alltså sådant som inte passar in i mitt shabby chic hem och som jag inte har sålt än:P Imorgon börjar jag tidigt, redan klockan 7 så jag måste gå upp vid kvart över 5, not my cup of tea. Aja, har ju bättre tider andra dagar. Trivs på de här stället, härliga barn. Ska börja söka lite jobb nu iaf, har fixat klart min ansökan så får vi se hur det går framöver. Hoppas på ett bra jobb direkt!


Ajja, blir ett kort inlägg idag. Måste ju sova så jag orkar upp imorgon..


Tjing..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback