Fotboll och blåbär

Snart är de dags för avspark i fotbollen, trist när de är klockan 8 på en fredag men vi ska nog zappa mellan fotbollen och ett till program. Idag har jag varit och besökt min nya praktikplats. Det kändes bra, ska bli kul att vara ute i "verkligenheten" lite nu innan jag snart ska vara där jämt. Skrämmande!

Efter att jag hade varit där en sväng bestämde vi oss för att åka ut till skogen och springa lite med Sigge. Han älskar skogen! Tog inga kort, borde jag ha gjort men jag hade inte med min väska eller något. Skönt att bara få vara. Sedan åkte vi hem till mamma och pappa och köpte lite sallad. Vi hade visning på vår lägenhet idag och vi visste inte vilken tid de skulle komma så vi har spenderat eftermiddagen hemma hos dem. De är ändå inte hemma, de är Oslor hos min faster och mina kusiner.

Imorgon ska jag plugga och bli klar med allt skoljobb nu inför praktiken, skönt att få allt över. Sedan har jag inte bestämt mig för titanix än. Tror jag kommer bestämma mig under dagen.



undrar var du är? Mitt fina hus..



Tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback