Falurkorv och uppe tidigt

Just nu håller jag på och fixar mat, den så GI inspirerande falukorven:P  När vi håller på att flytta nu finns det inte tid helt enkelt att komma på de mest avancerande maträtterna. Men vad gör väll de, falukorv är en favvo hos mig! Idag är jag lite sliten skulle jag nog säga.

Vakna vid halv 5 imorse, hade öppningen på förskolan. Det tog lite vill jag lova. Det kommer bli jobbigt framöver. Gillar stället jag har praktik på förresten, skulle kunna tänka mig jobba där men det finns inga tjänster över till mig tyvärr.. Är de någon som vet någon annan som söker förskollärare så säg till! Tycker faktist inte det är jätte mycket ute just nu på arbetförmedlingen och det som är ute har jag sökt, iaf en del av det. Vill helst inte ha något vikariat. Let me know! Förresten var jag och kolla på tapeterna igen och den tapeten jag vill ha var alldeles för mörk, hade inte blivit mycket shabby chic av det inte. De fick bli en beige tapet sedan istället, vilket betyder att vi måste eventuellt byta överkast. Vi får se!



Hejs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback