Blåbär, choklad och grädde!!

Varför blir de alltid så att min dator segar sig och startar om när jag äntligen kommit en bit på mitt inlägg? Inget har sparats heller, suck! Som rubriken visar äter jag blåbär, grädde och mörk smält choklad! Så himla gott.. GI är bra ibland:P



Pluggar och ser på ensam mamma söker samtidigt, härlig kombi! Idag var de första praktikdagen och jag hade ju såklart inte med mig någon lunch, glömde helt bort det. De var potatisbullar på förskolan, inte den bästa GI maten men jag åt bara två. De ska jag träna av mig nu, har käkat enligt GI en vecka nu. Hoppas på framsteg! Förresten nu har vi fått nycklarna till vår nya lägenhet. En trea med uteplats och garage, vi får även tapetesera om i rummena. Ska bli så skööönt, har redan börjat planera vart jag ska ha mina julsaker:P


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback