Åka båt och färgning av hår

Jag skrev inte igår, var helt död hela dagen. Gick upp klockan 05.00, det är inte riktigt min tid det inte. Idag är jag med trött, men jag tänkte få ner några rader till er stackare som får läsa gamla inlägg:P
Idag efter praktiken fick jag håret fixat av mamma. Hon hjälper mig alltid med håret, att färga det och så. Jag trivs helt enkelt inte i rött hår, utan är bekväm i brunt.

Måste förresten berätta att jag körde mitt första pass på gymmet igår. Det känns en del i benen men faktist inte något i armarna och magen, än så länge iaf. De var kul iaf! Så jag fortsätter med de, även om ja känner mig lite ovan där än. Imorgon drar jag och mina tre vänner på kryssning. Så kul det ska bli! =) Sett fram emot det ett tag, tror de kommer bli bra roligt.



Jag får väll se hur jag mår på lördag, om jag är på blogghumör då. Kan ingen hjälpa mig att förstå hur jag ska kunna blogga från min telefon? HTC har jag. Skulle vara så mkt enklare att bara lägga upp bilder hela tiden. Måste väll gå på något sätt??


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback