Ullared!!

Oj vad mycket saker jag hittade igår när vi var i Ullared. Typ 2000 över min gräns, men vad gjorde väll det när det var mycket jullkappar och sådant. Då måste man ju få köpa =) Jag hittade bland annat en ny höstjacka som det var 50% på =D men även regnställ och sådant som jag var i akutbehov av att ha. De som jag har när jag är på praktik gör att jag ser ut som en korv:S

Iaf imorgon ska jag på intervju, skapligt nervös. Ska bara tänka lite på vad jag ska berätta för bra sidor om mig själv:P men kanske även de dåliga. Det är så svårt att prata om sig själv:S Ja hatar de.. Aja hoppas det går bra iaf! Nu måste jag plugga, har lite att ta igen för igår:p



Pusshejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback