Sköna söndag

Skönt det är med söndag och att jag inte har tusen saker att göra. Städa har jag gjort, pluggar har jag gjort. Bara att sitta i soffan och titta på tvn =) Helgen har varit rolig!

I fredags umgick jag med mina "gamla" vänner om jag nu får säga så:p Jätte roligt att träffa dem. En gammal kompis till mig som heter Johanna fyllde 24 så vi var många från de gamla vännerna som sågs. Trevligt! blev utgång på det men jag höll mig förhållandevis väldigt nykter, vilket var skönt igår vill jag lova!
Lördagen bestod av att jag var och hämta sigge hos mamma och pappa och blev bjuden på lite mat:P Andreas var på fotboll i Åtvid. Sedan kom mina vänner hit och höll på med en bil hela kvällen:P Men vi hann spela lite TP innan de åkte hem igen! Förresten igår så smaka jag nya ballerina pepparkaka.




Den var himla god men det räckte med en. Jag är inte jätte förtjust i pepparkakor! Nu ska jag nog se på en film..



Hejråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback