Skola

Inne med ett snabbinlägg om vad jag hittar på just nu. Har precis lämnat över en liten väska som var till min mamma som jag köpte i ullared till henne. Min mamma och pappa ska åka till Dublin idag. De har inte varit utomlands sen innan jag föddes. Alltså inte Norge, Finland och Danmnark men det känns mer som "hemma".  Nu sitter jag i soffan och förbereder mig för att börja fixa iordning mig:P Ska in till skolan idag och ha lite skolarbete med min arbetsgrupp. Det sista vi gör i den här kursen. Fort det går! snart är det ju C-uppsats.. Scary scary..


 Är de någon som vill slipa och måla mina möbler? Har en del att fixa med.. Får fixas i helgen av mig själv, då min karl har en tendens till att alltid göra en massa annat (läs innebandymatcher).




Hejråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback