Julbilaga och intervju

Hej!


Nu har jag köpt min första julbilaga nämligen allers julbilaga..





Finns så himla mycket tips på saker vi kan pyssla ihop eller att baka. Älskar julen! Blev ju en hel del julköp i Ullared. Vet inte om jag kommer gå ner i förrådet med tomtarna eller om de ska få vara kvar:p

Idag har jag varit på intervju med. Det gick bra, kände att jag inte kunde gjort bättre ifrån mig så vill de inte ha mig så är det någon annan de söker =) Det känns skönt att allt snart är slut och att vi snart ska ut och jobba. Det är inte långt kvar nu.. Super roligt!


Nahe om jag ska dricka upp teet och se på bonde söker fru! Köpte en vattenkokare i Ullared, vilken skillnad:D


Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback