Inflyttningsfest i linghem

Hallå alla sköna! Kanske inte så många som läser min blogg idag. Har märkt att statistiken alltid går ner på söndagar. Är det så att ni hellre gör något annat än att vara inne på datorerna just på söndagar? :P Det gör inget! Ni får ta igen det en annan dag =)

Nu sitter jag och tittar på robins, så himla bra. Lite lugnare dag idag. Igår var jag och maria på inflyttningsfest hos Frida i linghem. Spännande! vi kände ingen förrutom frida och det var ca 20 pers till där. Vi hade himla trevligt och det slutade med att vi gick ut i linköping =) Massa folk ute, många var halloween fina så jag fick lite tips inför nästa helg. Nästa helg ska vi ha liten halloweenfest, eller inflyttningsfest med halloweentema. Har bestämt maten nu iaf, lite plockmat och så. Fick mycket inspiration igår! Nu är det tänkt att jag ska plugga lite. Fick komplettering på en uppgift i skolan, vilket inte var någon nyhet då jag inte orkaa lägga ner så mycket tid på den men det känns ändå segt. Det är lika bra att fixa det för imorgon då börjar vårt skrivande på avancerad nivå. Hur F**n ska det gå känner jag?.. Hjälp!


Slänger in ett kort från förra helgen när vi var på kalas hos johanna. Vet inte om jag har lagt upp den innan:P





trevlig dag!



Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback