Desperata hemmafruar

Nu är det dags för desperate igen.. Härligt! men det är ju tyvärr inte så mycket var på den serien =/ Vet att jag är dålig på att uppdatera nu, jag har så mycket annat att fixa med hemma men sen kommer det mer jag lovar! Jag har iaf varit inne på ullaredsbloggens hemsida så jag vet lite saker som jag ska köpa när jag är där som en zinklykta bland annat. Sedan när jag var inne för ett par dagar sedan hitta jag en sådan fin julstake;


Så himla fin! En sån måste jag ha. Zara och jag kommer hänga på julavdelningen i timmar (hon är lika galen i julen som jag). Bra kombo! Förresten är jag snart klar på min kartläggning vilket känns mycket bra. Är trött på alla skolarbeten nu och vill bara ut och jobba i verkligheten. Hade kunnat tänka mig jobba där jag har praktik, trivs så bra där.. =)



Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback