bröstcancer

Sitter och tittar på tv3:s program om bröstcancer. De sänder från Norrköping. Kan ju inte se sånt här sitter bara och bölar, samtidigt som jag tycker det är himla nyttigt att se för att reflektera över det jag har och att jag inte är sjuk.. Blödigt, jag vet.. men jag blir så:P



Idag har det varit oktobermarknad här i Valdemarsvik. Det får man ju inte missa!! Jag gick först 1½ timme med mamma och sedan 3 timmar med carro, andreas syster. Har bara köpt en massa saker som jag behövde, eller typ. Strumpor och sådant.. Mysigt med oktobermarknad, då vet jag att det inte är så lång tid kvar till jul. =) Imorgon ska jag på intervju igen. Samma ställe som förra gången, den här gången ska jag få träffa arbetslaget och barnen. Spännande!


Hejråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback