Besviken

på idiotkillar (INTE min).

Suck att det ska försvinna när man har skrivit världens längsta inlägg. Nu orkar jag inte skriva om allting. Klockan är för mycket. Skrev iaf om den 91 åriga tanten som ska utvisas imorgon som har hjärtproblem och demens. Hon känner ingen i Ukraina, har ingenstans att bo och hennes familj bor här. Hur tänkt de där? Ibland skäms jag!

Sen så såg jag på nyheterna att det fyraåriga barnet har mördats. Hur kan en person mörda en fyraåring? Jag förstår inte. Mycket jag inte förstår. Förresten så har jag idag gjort ett nytt projekt inför jul. Det går framåt :D Det känns himla roligt att skapa något med händerna. Mer kan jag ju inte berätta, då jag ska ge bort några i julklapp =)
Imorgon ska jag skriva in mig på vikarieförmedlingen i Söderköping så att de vet om att jag finns. Jag ska även till tandläkaren, vilket jag inte ser lika mycket fram emot.. =/ hjälp! Tur att jag går en gång i halvåret nu, då är det inte lika jävligt och nu har jag verkligen skärpt mig!



Tänker på min vän <3!!


hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback