Bekymrad

Står och tittar på två älgar i trädgården, ganska häftigt. Tur att vi inte har släppt ut Sigge bara. Har varit i skolan idag. Sista slutseminariumet, förra veckan hade vi sista litteraturseminariumet. Det går fort nu! Roligt..

I helgen är jag bjuden till en kompis i Linghem som har inflyttningsfest. Kul:D Vi funderar på att åka buss dit och hem, lite små segt får jag nog säga. Nyss skrev jag ett meddelande till en av de jag ser som mina närmsta vänner. Tror dock inte att hon känner samma just nu. Känns som att hon är arg på mig =/ Jobbigt!


hungrig är jag med fast klockan är över 22.. blir nog en risifrutti:P Bäst jag sover sen!



Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback