Värk

Värk i både huvud och kroppen. Nu börjar jag bli sjuk och det passar så bra med tanke på vår fest i helgen :( Känner att det är lite mycket nu. Jag kanske börjar ta på mig lite mycket. Jag är mycket nervös inför uppsatsen som jag kommer börja med imorgon. Den kommer kräva mycket tid av mig. Den ska vara på avancerad nivå, självklart skrivet akademiskt. Allting kommer jag få läsa om hundra gånger innan jag är nöjd. Samtidigt som jag kommer jobba lite då och då. Kommer med andra ord vara lite frånvarande. Jag anser däremot att det är bättre att plugga nu och bli klar innan jul så jag slipper sitta med allt det under julen. Det har jag ingen lust med!

Idag har jag varit inne på föreläsning i skolan. Krävdes mycket ork för att jag skulle orka. Känner att jag har blivit värre nu ikväll. Men det är inget att klaga över, jag lever iaf. Som jag tidigare sagt läser jag många bloggar om barn och vuxna som har cancer. När jag efterått har läst bloggarna reflekterar jag över hur bra jag har det samtidigt som jag tycker det är himla intressant att se hur det går för dem. Igår dog ett av de barnen som jag har följt i ett år. Hon blev 9 år gammal.. :( Finns inget mer att säga egentligen. Så bra jag har det.



Hej






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback