trött?? javisst

De senaste dagarna har jag inte orkat mig upp ur sängen när jag ska. Har varit riktigt sliten. Igår när jag kom hem så somna jag och sov fyra timmar! till klockan 2200 ungefär. Det är inte okej. Tror ni att jag kunde somna sen? Nae.. =/ vaken till 3 och orkade inte upp imorse. Börjar kännas som ett dumt mönster. Antingen är de vädret eller så behöver jag mer järn och vitaminer. Får göra något åt det.

Idag har ja varit inne i stan en sväng iaf på en föreläsning. Kunde lika gärna skippat den. Har varit på samma en gång tidigare men det visste jag ju inte då. Idag funderar jag på att göra pannkakor. Kanske med hallon och blåbär i? Det kunde vara gott. Nu måste jag ut med sigge med egentligen, men motivationen är på noll. Jag ska bara jag ska bara.. Nae! Får ta mig i kragen och gå nu tror jag..

Förresten har jag köpt den nya julmusten som finns på Systembolaget just nu som är lagrad på ekfat i ett halvår. Det är ingen alkohol i. Jag älskar julmust, så jag vr tvungen att testa!



Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback