Träning och pluggning

Det består min dag av idag kan jag säga. Så himla inspirerad!! Naee inte direkt :(
Har iaf varit och tränat en sväng, det gick bra. Känner att jag orkar mera nu än mot när vi började träna. Sedan har jag suttit här vid datorn bara, fast jag borde plugga:S Jag har även skickat iväg ett mail som jag är orolig över. Hoppas att det går bra. När jag förresten sitter vid den här datorn för en gångs skull kanske jag skulle passa på att lägga upp lite bilder =)


Förra sommaren när jag var liiite brun iaf


Sötkorvarna



Vi <3


Halloween!!


Halloween!


Halloween!


Det kommer mera, men jag måste verkligen cykla nu!


Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback