Raggmunk och metod

Nu sitter jag här helt slut i huvudet efter ett par timmars skrivande. Tycker inte att det blir bra, kommer göra om allting hundra gånger känner jag men nu har jag fått med något iaf. Det är svårt! Jag ska se utanför mig själv, som att någon annan skriver. Får inte skriva NÅGOT talspråk. Inte så intressant för er kanske, men de närmsta veckorna kommer att bestå av uppsatsskrivande:p

Idag mår jag mycket bättre iaf, skönt! De gick över på två dagar. Ta i trä.. Imorgon ska jag iväg och jobba, ska bli trevligt att träffa pedagogerna och barnen igen =) Fredag ska vi åka till Martina och August. Trevligt! jag och martina skulle ut och äta medan grabbsen får hållas med de vill. Sedan måste jag planera en massa inför lördagkvällen med. SKa bli trevligt..

Nu ska jag börja skala potatis för här hemma blir de raggmunk. De gillar jag! Riktig svensk husmanskost. För ett par dagar sedan gjorde jag även Potatis och stekt fläsk med löksås... SÅ gott! bara för att sukta er lite menar jag:p



Kram hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback