Pizza och ett mystiskt möte

Håller på för fulla muggar att fixa pizza här hemma. Blir hemmagjord och jag har egentligen inga tankar på hur den ska göras.. Jag tar det som finns hemma! Idag har jag varit och gjort lite skolarbete. Känns skönt att äntligen komma igång på riktigt. Sedan på vägen hem fick jag ett mystiskt och spännande samtal. Jag kan egentligen inte berätta så mycket om det mer än att jag är otrrroooligt förväntansfull. Jag lovar berätta när jag vet mer.

Den här helgen kan kvitta känns det som. Har inga planer inplanerat. Blir så sjukt rastlös av att bara sitta, men det är väll nyttigt det med kanske?

Det här fina kortet snor jag från andreas. Kan de inte få se ut såhär hela hösten? Är så tråkigt när löven faller av.. =/




Här hemma går det enbart partymusik i högtalarna just nu. David Guetta feat. Sias låt Titanium är ju sjukt bra!



Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback