Lovely

Igår var jag trött och sur men jag kände ändå att jag behövde få ur mig lite av det som bubblades inom mig av kalla fakta. Nu idag är de bättre. Jag är fortfarande trött men de är väll något jag får leva med nu den här perioden av året. Idag har jag varit och jobbat i Söderköping. Mycket trevligt!

Förresten klarade jag min komplettering idag:D Skönt! hade väll inte lagt ner tillräckligt med tid på den, men strunt samma den är ju klar nu! Känns skönt =) Jag håller just nu på att göra några chokladsnittar som är godare än alla andra enligt mitt recept. Det tåls att avslöjas framöver.! Är de bra så får ni receptet =) NU ska ja se på tv..




Avslutar med en nytagen bild på mina barndomsvänner Johanna och Ida..



tjingtjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback