Julförberedelser och ledighet

Just nu borde jag plugga. Jag ska det, men senare :) Orkar inte nu! så trött på det. Igår blev det en slappardag hemma. Andreas hade match i linköping så han var inte hemma på hela dagen. Jag pysslade och lagade köttgryta med kantareller. Nu har jag gjort 7 julkort och har cirka 7-8 kvar, men det är ju så roligt så det lär inte bli några problem. Har lite funderingar på hur mkt jag ska börja med julen och så nu. Det är ju första advent på söndag! Men i år kommer jag slå på och ta in granen och sånt lite tidigare så jag hinner njuta av det lite mer. =)

Den här veckan har jag inte så jätte mycket inplanerat. skönt! Ska bara se till att fixa med skolgrejerna. Tror det kommer gå bra det här. Känns som jag är i fas nu iaf. Imorgon ska jag på möte, som jag är lite nervös inför. Men det kommer nog gå bra hoppas jag!

Nu ska jag stääädaaa :/



Hejehej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback