Jag mår illa!

Åhh törs man skriva det ens, då lär jag väll gå och spy snart. Låt den här dagen gå fort så jag får åka på det här mötet någon gång. Jag dör! Det kommer säkert gå jätte bra men just nu så segar sig timmarna fram. Jag ska köra bil dit, jag kör aldrig bil längre. Förstår inte det. Nu när jag börjar jobba ska jag skaffa mig en egen bil, en fin bil. Den ska jag köra, det har jag lovat mig själv. Skodan vi har nu kommer gå sönder och säkert när jag kör den, jag lovar!

Förresten ni alla som har sjukt mkt pengar. Just nu är det superbilligt att resa utomlands. Jag sitter ju jämt och tittar på en massa resor. Nu hitta jag bland annat till egypten för 5000 för två personer på ett 4 stjärnigt hotel med al inclusive. Sen vet jag inte om man ska åka till egypten just nu men det var bara ett alternativ. Det finns mer ställen! Jag ska försöka komma ihåg det till nästa år.



Thailand i december 2007.

Fyra år sedan jag var i thailand, fort det går. Jag ska dit igen men inte till patong. Förresten om man skulle göra något kanske. Börja fixa med något. Nu är de inte långt kvar till lördag = adventspyssel hemma. Håll tummarna för mig!




hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback