Halloweenhelg

Har haft en fullspäckad helg så jag har helt enkelt inte hunnit att skriva någonting. Jag har inte ens varit inne på internet känns det som. I fredags åkte vi till några vänner i Linköping. Pojkarna satt och spela tv-spel medans jag och Martina gick och åt på Kina. Var både thai och kinesiskt, så himla gott. Igår hade vi halloweeninflyttningsfest, blev ett långt ord. De blev lyckat tycker jag. Hade lagat lite italienskt plockmat som jag tyvärr inte tog något kort på :( däremot så togs det en hel del andra kort. Jag hade köpt en klänning sedan tidigare med djävulstema, men den bytte jag nästan direkt. Den var lite liten:P Teatersmink hade jag och det klia galet:(



Lägg märke till att vi skulle se arga och allvarliga ut:P



Finfina =)



Lite kort, men det kommer säkertligen flera =)


Nu sitter jag och smockar choklad till gustavsson 3 tr. Som om jag behöver den där chokladen :/ nae!!



Hejsvejs

Kommentarer
Johanna Nilsson skrev:

Hanna jag vill ha receptet på chokladsnittarna om de blev goda! :)Lycka till med uppsatsen!

2011-11-07 @ 11:24:14
URL: http://gosolidsakleia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback