Fuskbyggarna.

Kan inte någon bara åka och hjälpa dem att bygga upp hela huset, så lever de lyckligt i alla sina dagar... typ
Har inte skrivit så mycket i helgen, ni förstår, jag har inte hunnit! Julen är min favvohelg, och jag den här helgen har jag pyntat och städat. Tror ni det syns idag? NEJ! De är den där hunden och kattens fel. De får vara fint i sådär en dag om jag har tur:S Det luktar iaf blommor här =) Hyacint, en favvo hos mig.

Idag har jag bara pluggat hela dagen. Där ljög jag, det var det som var meningen idag men jag har inte gjort det. Jag har pluggat i sådär 4-5 timmar kanske. Det duger väll? Sen har jag även gjort julgodis. Snickers, bounty och vitchokladtryffel med lime. Måste ju ha ett förråd när jag fyller år (7dec).


Förresten!! NU kan jag berätta att jag har bytt jobb.. I ett par dagar nu har jag haft två jobb. Har inte funderat så värst mycket heller utan de ena kändes bättre än det andra. Jag får mer betalt och det ligger närmare mig. Det ska bli jätte kul! Ska dit på Torsdag och jobba, vicka för någon. =) det känns bra! Ett riktigt bullerbynhus. Fatta att jag är klar snart? Det är helt sjukt:S Aja!



tjingtjing

Kommentarer
Johanna Nilsson skrev:

Kul med jobb! Vad fick du i ingångslön om man får fråga? vet inte vad man ska förhandla sig till!!

2011-11-29 @ 19:44:11
URL: http://gosolidsakleia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback