Aj aj

Jag ont i magen, lite högre upp. Tror det är magkatarr, har ju inte ätit så bra mat den här helgen. Ifredags var jag och kollade på Andreas när han spela innebandy. De vann =) Sedan igår fick jag och Maria ett ryck och bestämmde oss för att åka till IKEA spontant. Roligt, för jag ville ju så väldigt gärna kolla in deras julhörna. Blev lite besviken =( Fanns inte jätte mycket. Sedan kom vi hem ganska sent och carro kom hit och vi drack lite vin. Sedan blev det spontanutgång med Maria och hennes vänner. Rolig kväll =)

Nu har jag precis sett klart på ett avsnitt av Gossip Girl på femman och snart blir de det senaste Böda sand avsnittet. Jag tror inte det finns en bättre serie än Gossip, den slår allt!



Jag vill att det ska bli Chuck och Blair tillslut, även om hon är gravid med en annan just nu:P
Nahe! Nu ska ja sätta mig i soffan och spendera kvällen!



hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback