Adventstid..

Nu är det den härliga, mysiga tiden som jag har längtat efter. Jag älskar julen! Har idag städat en del, måste ju storstäda när allt med julen ska fram men jag orkade inte göra allting idag. Först imorse gick jag och tränade med zara en timme. Sedan gick vi ut med vovvarna en timme eller något. Sen när jag kom hem började jag storstäda. Fatta, helt slut i huvudet.

Jag tänkte förresten att jag skulle lägga upp en liten lista på vad jag önskar mig i julklapp och födelsedagspresent. Många av mina släktingar är här inne och läser min blogg och jag tänkte jag kunde underlätta lite för er =)

Julkokböcker som:








Gillar att laga mat som ni kanske ser. Sen vill jag ha lite "vanliga" böcker med som tillexempel:





Mycket böcker blev det. Sen är jag intresserad av att få lite presentkort eller liknande. Jag vill väldigt gärna köpa nya tallrikar. Har tröttnat på mina gröna höganäs. Skulle vilja ha några fintallrikar som t.ex.:



Vita med något fint mönster på kanten.




Det vill jag alltid ha:D

Sedan blir jag himla glad för allt som har med shabby chic att göra som ni vet. Inredning överhuvudtaget. Bakningsgrejer. Smycken. Ja men allt nästan, jag är inte så svår =)

Tänkte bara till en liten hjälp till er som undrar. Finns säkert hundra saker till!



Kram hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback