Tvätt, ledig dag och mat

Det är vad min dag består av idag. Min första lediga dag på jätte länge, såhär mitt i veckan. Det är skönt, men samtidigt får man ta igen allt som jag inte hunnit med när det varit skola och jobb. Ett stort tvättberg väntade på mig idag:p Har precis ätit lite korv och makaroner, en favvo hos mig. Tror det beror på att vi aldrig åt det hemma, då min mamma hatar det. Men nu när jag kan laga mat själv blir de ofta korv och makaroner:)

Senare idag ska jag försöka mig på att göra Rödspätta med remouladsås och potatis. Eventuellt lite efterätt med men en massa frukt =) Sugen på det idag! Ni får se bilder senare =)


Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback