Kexchoklad

Nu de sista dagarna har jag haft ett väldigt chokladsug. Förut idag testade jag nya Kexchoklad med blåbär och just nu sitter jag här med en stor kartong med choklad. Kan inte förstå det, imorn måste jag bli nyttigare igen. Har förresten vunnit på smartson med, så då kommer det två stora chokladkakor hem till mig med. Men choklad kan man ju inte få för mkt av, eller hur?




Kexchoklad med blåbärssmak. Kunde det vara något? Var ju tvungen att testa iaf. Men nej, den föll inte mig i smaken. Tyckte den smaka konstgjort. Däremot äter jag en god choklad just nu. Cloetta har en kartong med ljusa och mörka praliner. Den kan jag varmt rekomendera, finns ju en massa gott där i som bland annant ananaschoklad och mintcreme som passar såhär på onsdagskvällen framför ishockyn =)

Ha det bäst!

Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback