Här igen:D

Det blir väll så när man har lite tid över (som jag har haft de här dagarna) att blogga =) Fast när jag för en gångs skull skulle lägga upp lite fräsiga kort så funkar de inte, förstår mig inte på den här datorn:S Den är inte min!

Igår gjorde jag ett klipp, jag köpte en hel del smink för 100 kronor:D Då blir man glad.. Imorgon ska jag iväg till skolan i två timmar på seminarium, efter de blir de klippning. Hade ju behövt lite tips för just nu ser mitt hår ut som ett enda stort ruffs:S De känns torrt och risigt! Har ni några bra produkter som ni använder er av, kan ni ju meddela mig de =) NI finns ju där, trogna läsare fast jag är dålig på att uppdatera.


SKÄRPNING!!


Frågan är om jag har några fler roliga kort på den här datorn, kan visa er när vi var med August och Martina vid Bergs slussar för ett par helger sedan =)



Den där minigolfbanan såg ju inte för tråkig ut att köra, men de gjorde vi inte.. =/



Fint!

Ett tips på en god och enkel dessert kan jag ge er iaf!
Köp en vaniljkesella, digistivekex, och bär. Smula sönder digistivekexen och lägg de i botten, ha på kesellan och en massa bär! Riktigt fräsch efterätt men samtidigt megagod!

Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback