Ute på promenad och snart kalas

Har precis kommit in efter en promenix med min hund, Sigge, min komis zara och hennes hund bacardi. Det märktes på min hund att han inte hade fått leka med bacardi på länge.. De var full bus hela tiden ungefär. Så nu när vi är inne är jag skapligt trött. Sitter just nu och tittar på OC, förr såg jag alltid på de men de är väll ett par år sedan med. :p

Idag ska vi in till farmor o fira henne. Hon fyller ju år så vi ska bli bjudna på mat o så. Får se om andreas följer med eller inte, han jobbar egentligen! Men vi får se =)

Imorn är de fredag med, ska bli skönt med lite mys.. tror de kan bli räkor och sådant imorn, eventuellt någon västerbottenpaj med kantareller till:D ooo så gott! =)



Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback