Sköna fredag!

Så skönt med fredag, även om jag inte har varit i skolan hela veckan så har jag ändå pluggat hemma annars så nu när helgen kom var de så skööönt. Ska jobba imorn däremot men de får gå, enbart ett par timmar. Idag har jag varit inne i norrköping på VFU- seminarium. Var inga svårigheter, satt och diskutera som vi brukar göra.

Idag har vi ätit tacosnurror. Jag hitta något recept på internet men ändrade om de lite grann. Vart väldigt gott! Men de där med att ta kort är inte min starka sida och efter kommentarer är jag lite rädd för att bilden inte kommer göra rätten rättvis. :P Jag är ingen fotograf och skitdålig på att ta kort, men jag tänker att de här är en amatörblogg från en glad student som gillar att laga mat. Så får man välja att läsa om man vill eller inte =)

Bilden idag får istället bli på tacochips som jag verkligen kan rekomendera. De var supergoda!



Bara göra någon god dressing till eller ha till tacosen. De gjorde min fredagskväll:p

Ha en bra natt!

Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback