Lunch med vänner

Idag så har jag varit ledig ifrån skolan så då passa vi på att träffas, några vänner till mig och jag. Frida, Lisa Maria och jag gick i samma grupp förra året och vi kom så himla bra överens men nu har de nästan gått ett år sen vi sågs sist, vilket vi däremot ska ändra på! De är ju så mkt annat hela tiden men de är ingen ursäkt! Nu ska vi ses =)

Vi luncha på ett ställe som servera thaimat. De var väll okej, inte så jätte mkt mat och inte supergott heller. Jag har lite svårt för thaimat sedan ja var i Thailand för 3 år sedan. Min mage palla inte maten så efter de har ja inte direkt haft någon lust att käka thai. Men med sällskapet så spela de ingen roll vilken mat vi än åt=) Vi satt bara o prata om livet, så himla skönt att få snacka ibland =) efter de gick vi o fika istället:p Super trevlig dag!

Sen har ja kommit hem o käkat makaroner och stekt falukorv. En favvis hos mig! Sen har de inte hänt så mkt, tränat 45 min som vanligt typ. Imorn blir de att plugga hela långa dan så ja är klar med kartläggningen som ska in!


Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback