Lördagsmys

Hej alla mina vänner!


Nydligen hemkommen från norrk där jag spenderat min dag. Började med att åka in till norrk och träffa bästa Malla för ett härligt fikamys hos henne. VI hade mkt att ta igen, de var alldeles för länge sedan jag träffade henne nu =) Vi gick på stan lite tills hon hittade alla grejer till hennes kväll och sedan gick vi hem till henne och fika på gott fikabröd som hon hade köpt =) Jätte fin lägenhet, gillade den. Mkt ljus! Och de gillar jag, det ska det vara i min nästa lägenhet. Det var de i min förra lägenhet. Älskar ljuset, det blir man glad av =)


Efter besöket hos malla drog jag mig vidare till min bästa farmor för lite mys. Min kusin Maja skulle komma med och vi gick ut och åt på restaurang. Åt grekiskt, alltid lika gott min favvo! Souvlaki eller hur man stavar kan jag äta hur mycket som helst av =) Nu ska jag återgå till filmen national tresaure och mina cider med min Babe <3..


Ha en bra lördag!!


Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback