Ledig dag

Hej!


Förstår inte varför mina två andra inlägg inte blivit publicerade men det stod något på hemsidan att de haft problem med uppdateringar så det kanske är därför. Idag har jag haft en ledig dag, sista seminariumet för kursen hade jag igår så det känns sååå skönt. Det har ändå inte varit någon rolig dag. Jag har enbart städat.. och städat.. Fy. Ordentligt! Alla skåp, kylskåpet och sådant där tråk som man struntar i annars:p Annars har jag fixat med en lång middag. Han som skulle äta den med mig var enbart hemma en snabbis i 10 minuter för att springa i regnet ist:s

Tycker de är en allmänt låg dag.. På lite dåligt humör känner jag, tror det är lagom att äta glass och softa framför tvn..


Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback