Kartläggning

Sitter här och fixar klart det sista inför vårt seminarium imorgon. Då ska jag opponera på en annan tjejs arbete och någon på mitt. Inte så nervös, gjort det 100 ggr förut:p
Igår var vi inne i norrköping en sväng. Vi behövde storhandla och jag skulle även till tandläkaren för en liten kontroll. Livrädd som jag är för tandläkaren. Satt där i väntrummet och hörde borren gå.. Uhaa..läskigt är det =(
Men de gick bra iaf:D var där i högst 3 minuter.. Har aldrig varit med om så kort tid.

Härligt med lite grått väder idag. Jag gillar det ibland, då behöver man inte få ångest för att man sitter inne:p Iofs har jag redan varit ute och gått med hunden en promenix så så mycket ångest ska jag väll inte ha =)


Vi hörs!


Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback