Jobbardag och ont i ryggen

Idag har jag varit iväg ett par timmar nu på morgonen och jobbat. Jag jobbar extra på systembolaget, riktigt roligt! speciellt nu när vi har fått själblock :D Första gången idag som ja jobba i kassan och de gick jätte bra! Skönt att jobba ett par timmar på morgonen med, då kommer man igång och man kan göra en massa kul på eftermiddagen och kvällen =)

Har så ont i ryggen. För ett par dagar sedan när vi var ute och gick, jag och zara med våra hundar, ramla ja omkull. Eller sigge drog åt ett håll och jag var inte med på de och hade bara kopplet runt lillfingret, så jag åkt med och de knaka till i ryggen.. Tänkte inte mer på de och kände inget heller. Men igår hade ja superont i ryggen och kunde inte bära eller plocka med något kändes de som. Idag har ja med ont, men mer i nacken och de stramar ner i ryggen. Orka inte ens diska klart:S Har alltid haft problem med min rygg lkänns de som, har alltid ont i den men väljer att inte tänka på de:P Men idag så gör de förjävlaont:S Nog om min rygg:P


Ska fixa en blåbärspaj snart tror ja och ta med upp till min mor o far på fika =) Ha en härlig lördag!!

Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback