Buffé

Sitter här och läser igenom den nya buffé tidningen. Jag tycker att den tidning är superbra, finns en massa goda recept som jag har testat genom åren. Idag var de en god avokadosoppa bland annat som jag eventuellt ska testa framöver =)

Idag har min klasskamrat Maria varit här och vi har fixat ett arbete som skulle in till skolan. Nu ska jag väll egentligen fortsätta att plugga men jag har inget sug efter de:p Ska iaf äta lite lunch nu är de tänkt =) blir lite senare lunch för att jag äter samtidigt som Andreas kommer hem =)

Planerar igenom vad de blir för mat idag senare, bra att göra nått som går fort när jag ska iväg och träna. Kan bli något med kyckling tror jag!


Hörs sen!


 Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback