Jul och LCHF

Nu är det över, det som jag har längtat efter så länge. Men helt ärligt har jag inte haft så mycket julkänsla i år. Det var mycket som var lite fel för att det inte skulle kännas juligt. Har inte kunnat vara ledig och det är ingen snö bland annat. Det blir kanske en bättre jul nästa år får vi hoppas. Nu har vi nyår att se fram emot och en uppsats som ska lämnas in nästa vecka:S Huga! Jag skrev klart en del förut, vet inte om jag kommer att skriva så mycket mer än det jag har nu. Det känns som att det är det som jag vill säga med min uppsats.

Efter nyår sedan börjar jag ju även jobba igen, på ett riktigt jobb.. Wiiee.. Skönt och roligt! Ska bli kul att få vara med och planera hur verksamheten ska se ut. Allting som jag har sett under pluggtiden, som jag anser har varit bra, kommer jag att använda mig av. Det känns spännande och roligt =)

Den 2 januari börjar vi vårt nya liv. LCHF rakt av, inga undanflykter. Jag är trött på att inte vilja titta i speglar, eller inte vilja gå och klippa mig för att jag bara ser ett stort huvud ovanför skynket. Jag är inte nöjd, jag vet hur jag kan se ut. Jag ska dit igen! Vill ni följa med mig på min resa är det bara att följa bloggen. Jag hoppas på framsteg. =) Om ni har tips på bloggar, recept eller böcker säg gärna till!



Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback