asså

Jag kan inte förstå att ni går in och läser min blogg varje dag, fast jag är så dålig på att uppdatera. Kan tro att jag kommer få ett ryck efter jul och allt igen men som det är just nu så hinner jag inte. Jag har inte ork! Det är den där uppsatsen som tar upp all min tid och sen när den är klar ska jag direkt ut i arbetslivet:S Helt sjukt! Har iaf en del roligt att se fram emot. Dels kryssning, SPA med mina vänner och eventuellt Rhodos med Maria!. Japp.. Ska bli så kul med allt =)

Vet ni nu ska jag se på tv4s kvällsöppet. De har debatt om sockerberoende, som jag vet att jag har. Galet mkt! Men det är som det är. Jag ska ta tag i det igen efter nyår, då börjar jag på det nya gymmet och kör lchf igen. Vill ha förändring! vill vill vill.. =)




Hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback