Utställning och ett gammalt fönster

Som jag trodde igår så blev den här dagen mycket bättre än gårdagen. Jag, Andreas och hans syster Carro tog en tripp ner till Loftahammars utställningen. Vi hade på förhand hört att det inte var så mycket att ha i år, men jag tyckte ändå att vi skulle hitta på en liten miniutflykt. De utställningen bestod av var som vanligt en massa marknadsgrejer. Chips, godis, munkar, väskor och sånt. Vi köpte faktist bara en varsin munk, inget annat. Tur det! Imorn kör vi ju GI. Iaf jag hittade även ett trevåningskakfat. De har jag letat efter, men inte hittat den rätta.

Sedan efter utställningen åkte vi förbi en liten butik som vi brukade cykla till förr när vi hade husvagnen där nere. Mysig bod, med både en massa gammalt och nytt. Först hitta jag en gammal rustik grej som jag inte visste vad jag vill ha den till. Jag frågade om priset, och de var den helt klart värd. Tror de kommer bli en hylla hos mig, men är inte säker än. Ni får se några bilder på hur de såg ut nu innan jag har fixat dom.



Lite annat skit kom oxå med, vi håller på flyttar så därför står allt bara i en hög i köket :S




Mitt fina fönster som jag inte riktigt heller vet om jag ska fixa det eller ej. Gillar det redan nu, men jag tror att lite vit färg kan göra de ännu finare! Jag håller ju förresten på att byta "stil" här hemma. Vi har båda varit mer åt EKhållet förut men nu är jag mer för de VITA.. Så mer shabby!

Förresten igår så bakade jag en kladdkaka, tänkte att jag måste passa på nu när jag ska äta GI från och med måndag. Då fick jag två ägg som de var två gulor i, efter varandra. Var ju såklart tvungen att ta kort. Jag vet att de ser inte så smarrigt ut direkt på bilden.



Det blev kladdkaka tills slut, med 5 äggulor istället för 3 som det ska vara. Annars då! sitter och pluggar, både jag och andreas på varsitt håll. De lär väll se ut så nu framöver!



Tjing tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du tycker om inlägget:

Trackback